poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Album: Fred Herzog - Photographs

Pomyślałem, że warto było by wkleić tu kilka tekstów, które napisałem na forum KGF, aby więcej ludzi miało do nich dostęp. Z doświadczenia wiem, że czasem zastanawiam się nad zakupem jakiejś książki-albumu, czasem nie jestem pewien czy warto, bo nie miałem wcześniej danego wydawnictwa w ręce i nie zaznajomiłem się z nim - wydaje mi się ze temat będzie pomocny dla Was. Z czasem będą pojawiały się teksty, do kolejnych albumów, które powoli będą pojawiały się w mojej kolekcji.


Na pierwszy ogień idzie fotograf, którego niedawno odkryłem - zupełnie przypadkiem i z miejsca zostałem oczarowany jego twórczością.




Fred Herzog - Photographs
wydany w 2010r.
wymiary (cm) 24 X 29,5
liczba stron: 192

Teksty są zarówno w języku niemieckim jak i angielskim - z przodu jest wprowadzenie, później seria zdjęć, a na samym końcu wywiad/rozmowa z fotografem.
Ponad 80 zdjęć głównie kolorowych (na samym początku są 3-4 czarno-białe)
Cena to prawie 30 euro

Nie wiem czy jest dostępny w polsce (przeglądałem kilka księgarni internetowych ale nie było go w spisie), mój egzemplarz kupiła mama w Niemczech, gdzie bardzo łatwo go dostać (chociażby tutaj: www.hugendubel.de/3/16516295-1/buch/fred-herzog.html ). Można również kupić go na amazonie. Jeśli tylko będziecie mieli możliwość to zachęcam do zakupu, mało jest albumów z dobrą kolorową fotografią z lat 50-70.
Więcej zdjęć autorstwa Freda Herzoga możecie zobaczyć tutaj: www.equinoxgallery.com/artists/portfolio/fred-herzog - jest ich prawie setka więc jest co oglądać, warto mieć część z nich na papierze w domowej kolekcji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz